Hemma från Öland

Hej! Nu är man hemma, ganska skönt, men jag saknar kusin.
Vi kollade på teatern, sen gick vi backstage och träffade Siv, kul att se henne igen.
Sen sov man hos kusin, men bror och mamma sov hos Mormor o Morfar.
Vi var ute och gick med Carro vid 12-1 tiden, en mil! Kolsvart var det, men mysigt.
Senare på söndagen var vi hos kusins kille och hans kompis. Haha, dom var ganska fulla, men trevliga och roliga.

Tja, helgen har alltså rätt kul. Han dock inte se Saw med Linea.. (Ja hon stavas så).


Saken i Kalmar där saken var, w/e
Foto: Jag
Redigering: Jag


Siv och.. Ah, vet inte vad han heter. Vi hälsade iallafall på honom sen.
Foto: Jag
Redigering: Jag


Jag och bror hittade en mysig gammal sönder tuggad tennis boll. Jag tyckte den var sööt *mwih*
Foto: Jag
Redigering: Jag


Foto: Jag
Redigering: Jag


Bara för att min bror har sjukt fina ögon!
Foto: Jag
Redigering: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0