Bus med Ea

Jag sitter här som en liten tönt o sveper i mig latte som en gris, ska dra ut o gårunt lite med Ea vid typ 3, så måste hålla mig vaken :O Vi kommer ha BUS kul >;D.. Mwoh.
Vi sitter o snackar på msn nu, och hon påminde mig precis om bildarbetet som skulle vara klart för typ 3 veckor sen, O...M...G... Vi ska göra power point om designhistoria för valfri sak, tror jag ska ta klockor... (Hon tipsade precis om det xD) ehe.. Cilla kommer dööööda miiig.
Oh, kollade precis hur varmt det va ute, 11,4*C :D AWESOME.
Btw, detdär om att ja ska göra om klockor va skiiitkalas, jag älskar ju klockor fan :D men ba väggklockor.. >.-
Sitter nu o letar information om klockans ursprung.. ;) Blööö.


Homla-Bomla<3


Samma humla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0